breadcrumbs_revolution_theme

Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що товари, що продаються, сертифіковані і забезпечені фірмовою гарантією фірм-виробників.

Для здійснення гарантійного обслуговування потрібні:

  • правильно та без помарок та виправлень заповнений гарантійний талон, у якому мають бути зазначені модель та серійний номер виробу, дата продажу та друк;
  • документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
  • повна комплектація товару.

Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець у присутності представника кур'єрської служби зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації.

Гарантійне обслуговування не здійснюється, якщо:

  • втрачено або не заповнено гарантійний талон;
  • виріб має сліди механічного пошкодження або розтину;
  • порушено заводські пломби;
  • було порушено умови експлуатації, транспортування чи зберігання;
  • проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру;
  • використовувалися неоригінальні комплектуючі;

Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти у документації до придбаного товару та/або на сайті відповідного виробника.