Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що товари, що продаються, сертифіковані і забезпечені фірмовою гарантією фірм-виробників.
Для здійснення гарантійного обслуговування потрібні:
- правильно та без помарок та виправлень заповнений гарантійний талон, у якому мають бути зазначені модель та серійний номер виробу, дата продажу та друк;
 - документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
 - повна комплектація товару.
 
Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець у присутності представника кур'єрської служби зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації.
Гарантійне обслуговування не здійснюється, якщо:
- втрачено або не заповнено гарантійний талон;
 - виріб має сліди механічного пошкодження або розтину;
 - порушено заводські пломби;
 - було порушено умови експлуатації, транспортування чи зберігання;
 - проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру;
 - використовувалися неоригінальні комплектуючі;
 
Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти у документації до придбаного товару та/або на сайті відповідного виробника.
